Turboreaktyvinis variklis BMW 109-0003-E
LIMIS portale skelbiamą skaitmeninį turinį galima naudoti komerciniais ir nekomerciniais tikslais. Naudojant skaitmenines bylas, reikia nurodyti šiuos duomenis: autorius; eksponato pavadinimas; pirminės apskaitos numeris arba inventorinis numeris; muziejaus, kuris saugo eksponatą, pavadinimas; eksponato senas.limis.lt puslapio adresas. Tuo atveju, kai autorius nežinomas ar yra anonimas, reikia nurodyti, kad autorius nežinomas arba yra anonimas. Jei naudojama eksponato nuotrauka yra sukurta fotografo, reikia nurodyti ir fotografo vardą bei pavardę.
Lietuvos aviacijos muziejus yra pateiktos informacijos savininkas. Visose dokumentų kopijose ir (arba) programose turi būti išsaugotas autorių teisių ženklas ©, užregistruotų prekių ženklai ®, kuriuos draudžiama pašalinti.
Tinklalapį formatuoja, dizainą kuria ir palaiko UAB „Nortal“, UAB „Alna Software“, UAB „Asseco Lietuva“ ir Lietuvos dailės muziejus. Bet kokius dizaino elementus kopijuoti ar imituoti kituose tinklalapiuose yra draudžiama.
Garso ir vaizdo informacija apie eksponatą
Pavadinimas | Kalba |
---|---|
Pirmosios kartos turboreaktyvinis variklis BMW 003E | lietuvių kalba |
A First Generation Turbojet Engine, the BMW 003E | anglų kalba |
Pavadinimas | Kalba |
---|---|
Pirmosios kartos turboreaktyvinis variklis BMW 003E | lietuvių gestų kalba |
LIMIS portale skelbiamą skaitmeninį turinį galima naudoti komerciniais ir nekomerciniais tikslais. Naudojant skaitmenines bylas, reikia nurodyti šiuos duomenis: autorius; eksponato pavadinimas; pirminės apskaitos numeris arba inventorinis numeris; muziejaus, kuris saugo eksponatą, pavadinimas; eksponato senas.limis.lt puslapio adresas. Tuo atveju, kai autorius nežinomas ar yra anonimas, reikia nurodyti, kad autorius nežinomas arba yra anonimas. Jei naudojama eksponato nuotrauka yra sukurta fotografo, reikia nurodyti ir fotografo vardą bei pavardę.
Lietuvos aviacijos muziejus yra pateiktos informacijos savininkas. Visose dokumentų kopijose ir (arba) programose turi būti išsaugotas autorių teisių ženklas ©, užregistruotų prekių ženklai ®, kuriuos draudžiama pašalinti.
Tinklalapį formatuoja, dizainą kuria ir palaiko UAB „Nortal“, UAB „Alna Software“, UAB „Asseco Lietuva“ ir Lietuvos dailės muziejus. Bet kokius dizaino elementus kopijuoti ar imituoti kituose tinklalapiuose yra draudžiama.
Muziejus | Lietuvos aviacijos muziejus | ||
Fondas | pagrindinis | ||
Eksponato tipas | aviacinis variklis | ||
Sritys | technika, karinės oro pajėgos | ||
Pirminės apskaitos numeris | LAM GEK 2446 | ||
Inventorinis numeris | LAM AT 19 | ||
Matmenys | ilgis – 3600 mm skersmuo (didžiausias) – 700 mm | ||
Medžiagos | metalas | ||
Atlikimo, pagaminimo technika | pramoninė gamyba | ||
Autentiškumas | originalas | ||
Autorius (-iai) | |||
Sukūrimo data | 1944 m. | ||
Sukūrimo vieta | Vokietija
| ||
Gamintojas (-jai) | BMW | ||
Pagaminimo data | 1944 m. | ||
Pagaminimo vieta | Vokietija
|
Aprašymas
Eksponato aprašymas | Pagamintas Bavarijos variklių gamykloje. Variklis su ašiniu kompresoriumi. Susimontuoja iš keturių sekcijų: oro paėmimo tūtos, ašinio septynių laipsnių kompresoriaus, vieno laipsnio turbinos su žiedine degimo kamera ir dujų išmetimo reguliuojamo skersmens tūtos. Ant kompresoriaus briaunos yra užrašas vokiečių kalba „Nur als Attrappe verwenden“. Šis variklis – tai vienas iš dviejų turboreaktyvinių variklių tipų, gamintų serijomis Vokietijoje Antrojo pasaulinio karo metu ir naudotų reaktyviniuose lėktuvuose Me-262, Ar-234 ir kt. Visuomeninis aviacijos muziejus šį variklį gavo iš Kauno Politechnikos instituto Mechanikos fakulteto 1974 m. |
Kiti pavadinimai
Pagrindinis pavadinimas
Pavadinimas | Kalba | Tipas | Data | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Turboreaktyvinis variklis BMW 109-0003-E | daugiau informacijos...
|
Eksponato autorinės turtinės teisės
Savininkas | Lietuvos aviacijos muziejus |