Motociklas „Panonia 250 T-5“ su priekaba

Rezervuoti vizito laiką
Užsakyti geros kokybės skaitmeninį vaizdą
Muziejus Energetikos ir technikos muziejus
Fondas pagrindinis
Eksponato tipas motociklas 
Sritys transportas
Pirminės apskaitos numeris ETM PAKN 152/a-b
Inventorinis numeris ETM T 2/a-b
Gamintojas (-jai)
Csepel
Pagaminimo data 1968 m.

Aprašymas

Eksponato aprašymas

Variklis: 1 cilindro, dvitaktis. Darbo tūris - 247 cm³. Galingumas - 16 AG.
Transmisija: 4 laipsnių pavarų dėžė viename bloke su varikliu. Sankaba daugiadiskė, šlapio tipo. Sukimo momentas galiniam ratui perduodamas grandine.
Važiuoklė: Vamzdinis, dvigubas rėmas. Teleskopinė priekinė šakė teleskopinė, be hidraulikos, su spyruoklėmis. Galinis ratas prie rėmo tvirtinamas per svirtį ir hidraulinius amortizatorius.
Elektros sistema: 6 V. Uždegimas magnetu.
Kuro sąnaudos: 4,2 l / 100 km.
Maksimalus greitis: 115 km/val.


Pasibaigus Antrajam pasauliniam karui, Budapešte (Vengrija), buvusioje aviacijos gamykloje „Čepel“ buvo pradėta nebrangių, 250 cm³ darbinio tūrio, lengvų motociklų gamyba. Šešto dešimtmečio viduryje gamyklos konstruktoriai sukūrė naują motociklą, kurį pavadino „Panonia“. Tai paprastas, gražus, patikimas eksploatuojant motociklas. Jį remontuoti galėjo beveik kiekvienas motociklininkas, mėgstantis techniką. Nemažai motociklų „Panonia“ buvo parduota į TSRS, kur buvo gerai vertinamas motociklininkų.

Kiti pavadinimai

Pagrindinis pavadinimas

Pavadinimas Kalba Tipas Data  
Motociklas „Panonia 250 T-5“ su priekaba daugiau informacijos...

Informacija apie aprašą

Duomenis pateikė Ričardas Žičkus